Folytatjuk a példákat – miként és miért adnak jó tanácsot szakértők a weben – amelyeknek az ismertetését megkezdtük az első részben! Tanácsok a weben: mindenkinek haszon -1
Munkaerő közvetítés
Amikor munkaerő hiány mutatkozik a piacon, akkor nem árt, ha olyan partnert keresünk a számunkra fontos munkakörök betöltésének segítéséhez, amelynek jó híre (goodwillje), hosszabb távon nyomon követhető múltja és tekintélye van.
Ha Ön most azt mondja, hogy akkor én most nyilván az Aarenson Consultingről beszélek, akkor nyert!
A jó tanács nem feltétlenül klasszikus formában jelentkezik, hogy mondjuk azt tanácsolom, vagy ügyeljen arra, esetleg érdemes figyelembe vennie és így tovább.
Hanem megjelenhet úgy is, mint az Aarensonnál: a munkaerőt Basic, Classic és Pro változatban kérhetjük a honlapjukon.
Ezzel máris azt tanácsolják, hogy kívánságunkat ne ömlesztve terítsük a piacra, mert könnyen lehet, hogy a portás állásra agykutatók jelentkeznek és ez nem volna szerencsés, még ha csak a fölöslegesen eltöltött munkaórákat vesszük is alapul.
A Basic kívánságlistára a középfokú vagy szakirányú képzettségű munkatársakat keresőknek érdemes figyelnie, míg a Pro a diplomát, nyelvtudást igénylő munkatársakat óhajtó cégeknek „van kitalálva”.
A jó tanács tehát a megfelelő szegmentálásra hívja fel a figyelmünket.
A forrás: Munkaerő közvetítés
Keresőoptimalizálás
És szerepeljen itt egy pécsi felületen országos érvényű honlap is: a Bognár Stúdió keresőoptimalizálás blogja. Ez aztán tényleg tele van jó tanáccsal az online marketing, s benne a SEO, a keresőoptimalizálás területéről. Milyen legyen a blog felépítése, hogyan használjuk a kulcsszavakat, mi fán teremnek a linkek, hogyan értékeli a honlapokat a Google, mi is az a Google Trends eszköz… és így tovább, sok száz blogbejegyzésen át.
Győződjön meg róla itt: Keresőoptimalizálás, SEO alapok
Én most már csupán annyit tanácsolhatok: érdemes figyelembe vennünk a szakértői tanácsokat! 🙂
Folytatjuk a példákat – miként és miért adnak jó tanácsot szakértők a weben – amelyeknek az ismertetését megkezdtük az első részben! Tanácsok a weben: mindenkinek haszon -1
Munkaerő közvetítés
Amikor munkaerő hiány mutatkozik a piacon, akkor nem árt, ha olyan partnert keresünk a számunkra fontos munkakörök betöltésének segítéséhez, amelynek jó híre (goodwillje), hosszabb távon nyomon követhető múltja és tekintélye van.
Ha Ön most azt mondja, hogy akkor én most nyilván az Aarenson Consultingről beszélek, akkor nyert!
A jó tanács nem feltétlenül klasszikus formában jelentkezik, hogy mondjuk azt tanácsolom, vagy ügyeljen arra, esetleg érdemes figyelembe vennie és így tovább.
Hanem megjelenhet úgy is, mint az Aarensonnál: a munkaerőt Basic, Classic és Pro változatban kérhetjük a honlapjukon.
Ezzel máris azt tanácsolják, hogy kívánságunkat ne ömlesztve terítsük a piacra, mert könnyen lehet, hogy a portás állásra agykutatók jelentkeznek és ez nem volna szerencsés, még ha csak a fölöslegesen eltöltött munkaórákat vesszük is alapul.
A Basic kívánságlistára a középfokú vagy szakirányú képzettségű munkatársakat keresőknek érdemes figyelnie, míg a Pro a diplomát, nyelvtudást igénylő munkatársakat óhajtó cégeknek „van kitalálva”.
A jó tanács tehát a megfelelő szegmentálásra hívja fel a figyelmünket.
A forrás: Munkaerő közvetítés
Keresőoptimalizálás
És szerepeljen itt egy pécsi felületen országos érvényű honlap is: a Bognár Stúdió keresőoptimalizálás blogja. Ez aztán tényleg tele van jó tanáccsal az online marketing, s benne a SEO, a keresőoptimalizálás területéről. Milyen legyen a blog felépítése, hogyan használjuk a kulcsszavakat, mi fán teremnek a linkek, hogyan értékeli a honlapokat a Google, mi is az a Google Trends eszköz… és így tovább, sok száz blogbejegyzésen át.
Győződjön meg róla itt: Keresőoptimalizálás, SEO alapok
Én most már csupán annyit tanácsolhatok: érdemes figyelembe vennünk a szakértői tanácsokat! 🙂